luni, septembrie 21, 2009

50%

... daca si Cabral are blog, pai "io" de ce sa nu am!

Incetasem sa mai scriu pe blog, pentru ca nu mai aveam ce.
Ba ca fericirea exista si e de lunga durata, dar "eu n-am trait-o sa-ti spun cum se manifesta", ba ca te complaci scriind pentru "personaje" nedemne de scrisul tau, ba pe-aci, ba pe dincolo.... iar intr-un final incert, chiar si fara cascavalul Hochland sa apara intrebarea: "Data viitoare poate ma saruta?"

Sti ce este uimitor? ca n-ai stiu ca ai 100% - acum... sti, dar nu vrei sa vrei;

Eu invitat in pat sa stau pe burta??? :)))) mai bine ma ridic si plec, si mandru chiar c-am fost un "invitat-gonit" de la parastas.
De-o piulita am nevoie, s-o tina in mana, model, si sa mi-o tatuez pe frunte, sa scriu pe margine, ca la monede, Moldavia si-n centru 2BANI.

Hai, pup!

P.C.: no mj for today

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu e necesar sa scri daca nu ai nimik de spus... serios!