sâmbătă, decembrie 26, 2009

ho...ho... craciunitzele

... frate, frate... si ce mai craciunitze!

In seara de Ajun, plin de armonia si spiritul Craciunului, ma las luat de prietenii mei si dus in clubul cel mai nou din piatza. De fapt se afla chiar in piata veche a orasului.
WoW, iti dai seama... cu toti baietzii tari din oras si papusile lor de portelan. Doamne ce mai noapte.
Aproape ca m-as fi putut simti ca Mos Craciun daca domnisoara Craciunitza nu si-ar fi irosit talentul pe subwoferul din colt, si ar fi ales in loc poala mea sa-mi spuna poezii... evident fiindca a fost "cuminte" tot anul, nu de alta - iar eu ador fetitzele "cumintzi" tot anul - adik le ador cumintzi si le ador tot anul...

Dar sa revenim la seara de Ajun.
Unde este vinul cu scortisoara si mar de alta data, colindele, si amintirile depanate in fata focului, sau macar langa caloriferul din dreapta barului, inghseuiti la o masa patata si zgariata, pe scaune tocite de atatea funduletze - unele chiar "ditamai" cururile ca al meu - zambind parca cu inima din tot sufletul.... dar nuuuuu-wtf.

Acum, Ajunul este seara petrecerilooor. Si ce mai petreceri, nu ca alta data - plictisitoare cu vin fiert si mar - nuuuuu. Voia buna..daaa, cu multa vodca sa ne dea halucinatii verzi si zapada alba sa ne mozolim pe fatza, cu acadele pentru fetele cumintzi si poate chiar iubirea mult visata, mangaiata cu mana prin par, privind in sus la salvatorul cu X5 alb, ce o va duce pe taramul fagaduintei, Italia, fara sa mai munceasca o zi in viata ei, doar oferind dragoste conditionata celor pacatosi intr-u linistea spiritului si descarcarea trupului.

Ho...ho...ho! Daca mai stau mult "neluat", chiar o sa ajung mos, deci nu mi-ar strica un pic de prospetime si realitate in gandire. Cine s-a ales devreme, ales sa ramana, caci azi, nu alegerea e grea, ci esantionul subtire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu e necesar sa scri daca nu ai nimik de spus... serios!