luni, iulie 26, 2010

ei faching anbilivabal storii!!

Weekend-ul asta am fost martorul unui episod din seria The Twilight: New Monkeys!
Ca si cum nu ne-am fi vazut de mult timp, am alergat sa trag un fum si sa beau o brrc cu "prietenii" mei.
Do you know what the fuck it means "prieteni"???
Mai faching frend, ti se pare tare sa-ti accept tampeniile doar ca sa nu-mi stric seara pe care oricum mi-ai stricat-o tu din momentul in care ai deschis gura, si te-ai amuzat de calitatile tale de "za ultimeit survaival" dintr-o specie pe cale de disparitie... desi numai in sperantele noastre se pare.
In fiecare zi dau de retarzi care se cred cel putin Grigore URECHILA, pentru care meseria pe care o practica se face cu mistria si/sau bidineaua, intr-un mod contemporan, desigur... si tehnologizat.

Cu cel mai profund respect pe care ti-l port, in veci, ia-ti slugile, aplaudacii hazli... luati-va unii pe altii si duceti-va-n ... la tara!
Imi pare rau sa vad in fiecare zi oameni ce isi transforma frustrarile in actiuni antisociale, si ma bucur, si mai rau, cand aceleasi frustrari ii transforma pe oameni.

Mai diar frend, astia stau si langa tine, si cu din astia alaturi, si cu fiecare clipa petrecuta langa ei, te vei transforma, usor, usor!

P.S.: Orice asemanare cu personaje (de desene animate) reale este pur si simplu intentionata si a fost cu grija aleasa pentru a se putea identifica, fiecare, usor!

2 comentarii:

Nu e necesar sa scri daca nu ai nimik de spus... serios!