vineri, august 06, 2010

R.I.P.

Salut prietene,
Ma gandesc din timp in timp la tine, in special cand trag de gaz si totul trece pe langa mine asa de repede, si ochii imi fug la fiecare colt de strada sau ... cand trag un fum si ma uit pe tableta de lemn de pe masa pe care scrie "Ulei pentru Cornel".
Am auzit ca le-ai spus altora ca este bine acolo sus, ca ai gasit ceva frumos si nu-ti pare rau... si asta ma bucura sa o aud.
De-aia sper ca intr-o zi, cand voi ajunge si eu acolo, sa ma astepti strigandu-ma: "Cristian..." si sa-mi faci intrarea, si sa stam la o cafea si o tigara sa vorbim despre motoare, despre cat de buni trebuie sa fim cu prietenii, pentru ca ei sunt cei care ne fac sa vedem viata si altfel.

Nu am fost langa tine, cand ti-ai facut iesirea, si ma bucur pentru ca in mintea mea te vad asa cum te-am cunoscut... tipul cu ochelari, cu gpz-ul lui cu doua tobe, si mai apoi nebun pe 2 roti.

My friend, m-am oprit din alergat ca un nebun prin viata si m-am gandit la toate franturile de discutii pe care le-am avut impreuna, in timpul pauzelor de cafea, si trag linie | oricat de multe griji am avea, si oricat de greu ne-ar fi sa traim in lumea asta de cacat, sunt lucruri ce nu trebuie uitate: sa ne bucuram de viata cu toata fiinta, sa punem eticheta cu "prieten" pe toti cei care merita, si sa nu ezitam sa o ridicam daca meritul si l-au pierdut, sa iubim ca doar asa simtim cum e sa fi iubit, si cel mai important, in timp ce ne jucam cu soarta sa nu uitam ca viata asta trebuie pretuita de 10 ori mai mult decat o pretuim in cele mai scumpe momente...

Odihneste-te in pace prietene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu e necesar sa scri daca nu ai nimik de spus... serios!