miercuri, decembrie 15, 2010

Hapi's !

WoW... nimic nu se compara cu un moment de liniste... apasatoare, chiar grea, ce-mi infunda urechile, le astupa si nimic in jurul meu nu mai are viata; totul este incremenit, cu un ranjet sec pe buze, toti in jur vor totul, dar eu deja am tras cu buretele peste tabla, acum e neagra... acum nimic nu se mai vede.

Cand am pierdut ultima stea, iar in micul meu univers, credeam ca totul tinde sa se termine, cand puteam in sfarsit sa ating linistea si s-o simt ca pe o pacla groasa de ceata... cand in sfarsit nimicul imi inunda mintea, pieptul, si ma lasa amortit in timp... alta stea... bleah!!!

Ahahaha... ce tareeee!
Vreau STOP
vreau sa o iau de la capat... ca am terminat cu inceputul;
vreau se pun ordine... sa descopar dezordinea;
vreau s-o fac altfel... sa rada de mine monotonia;
vreau putin cate putin... mult am avut doar nimic;
vreau totul...

Asta vreau azi. Maine imi caut altceva.
Am obosit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu e necesar sa scri daca nu ai nimik de spus... serios!